
POPIS
Reduktor LPG zajišťuje snížení tlaku a odpaření kapalného LPG. Dále musí dobře regulovat tlak plynné fáze LPG a také držet tlak při všech pracovních režimech motoru. Vysoké nároky jsou kladeny zejména na účinnost ohřevu reduktoru a na tlakovou stabilitu.
Unikátní a moderní konstrukce zajišťuje perfektní funkčnost reduktoru i v nepříznivých klimatických podmínkách což je podmínkou pro bezproblémový provoz plynové instalace ve vozidle.
Tento typ reduktoru je určen pro velké a výkonné motory, nebo instalace kde je důležitý minimální pokles tlaku plynu – např. systémy pro přímovstřikové motory na LPG.
Reduktor má externí filtr kapalné fáze plynu a elektoventil plynu LPG MAX se zvětšeným průtokem se šroubením pro připojení trubky průměru 8mm. Ventil má takovou konstrukci, že ani při maximálním výkonu reduktoru neomezuje průtok plynu.
Speciální provedení membrány reduktoru a konstrukce komor reduktoru zajišťuje plný výkon bez poklesu tlaku v celém rozsahu zatížení.
Vynikající kvalita reduktoru je zárukou vysoké užitné hodnoty a umožňuje dlouhodobý a bezporuchový provoz vozidla na LPG. Reduktor lze použít jako plnohodnotnou náhradu například i za několikanásobně dražší reduktor Prins.
Technické parametry reduktorů TURBOT
TURBOT 1200 | TURBOT 1500 | ||
Výstupní tlak | [bar.] | 1,2 | 1,5 |
Rozsah regulace tlaku | [bar.] | 1,0÷1,4 | 1,3÷1,9 |
Výkon | [PS] | 320 | 360 |
Regulace tlaku | SW4 | SW4 | |
Průměr trubky připojení LPG | [mm] | 8 | 8 |
Průměr výstupu na hadici LPG | [mm] | 16 | 16 |
Průměr pro připojení vodní hadice | [mm] | 16 | 16 |
Průměr pro připojení podtlaku | [mm] | 5 | 5 |
Rozměry | [mm] | 125x105 | 125x105 |
Hmotnost | [kg] | 1,85 | 1,85 |
Homologace : E8 67R-018644 |
Technické parametry ventilu LPG-MAX
Maximální tlak | [MPa] | 3 |
Průměr průchodu plynu solenoidu | [mm] | 4,5 |
Pracovní napětí | [V] | 12-16 |
Výška | [mm] | 95 |
Šířka | [mm] | 48 |
Homologace E20 67R-010955 |
