POPIS
Reduktor LPG zajišťuje snížení tlaku a odpaření kapalného LPG. Dále musí dobře regulovat tlak plynné fáze LPG a také držet tlak při všech pracovních režimech motoru. Vysoké nároky jsou kladeny zejména na účinnost ohřevu reduktoru a na tlakovou stabilitu.
Unikátní a moderní konstrukce zajišťuje perfektní funkčnost reduktoru i v nepříznivých klimatických podmínkách což je podmínkou pro bezproblémový provoz plynové instalace ve vozidle.
Reduktor má integrovaný filtr kapalné fáze plynu a elektoventil plynu se zvětšeným průtokem se šroubením pro připojení trubky průměru 8mm. Ventil má takovou konstrukci, že ani při maximálním výkonu reduktoru neomezuje průtok plynu.
Speciální provedení membrány zajišťuje plný výkon bez poklesu tlaku v celém rozsahu zatížení.
Vynikající kvalita reduktoru je zárukou vysoké užitné hodnoty a umožňuje dlouhodobý a bezporuchový provoz vozidla na LPG.
Technické parametry
SHARK 1200 | SHARK 1500 | ||
Výstupní tlak | [bar.] | 1,2 | 1,5 |
Rozsah regulace tlaku | [bar.] | 1,0÷1,5 | 1,3÷1,9 |
Výkon | [PS] | 150 | 200 |
Regulace tlaku | SW4 | SW4 | |
Průměr trubky připojení LPG | [mm] | 6 | 8 |
Průměr výstupu na hadici LPG | [mm] | 12 | 12 |
Průměr pro připojení vodní hadice | [mm] | 16 | 16 |
Průměr pro připojení podtlaku | [mm] | 5 | 5 |
Rozměry | [mm] | 95x109x93 | 95x109x93 |
Hmotnost | [kg] | 1,6 | 1,6 |
Integrovaný elektroventil plynu s cívkou pro napětí 12V = | |||
Integrovaný filtr kapalné fáze LPG | |||
Homologace : E20 67R-010951 |